باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+9 امتیاز
5,199 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
ویرایش شده توسط
سلام

میخواستم بدونم بیمه عمر چیه؟ چه مزیت هایی داره؟ چه فرقی با طرح های سرمایه گذاری بانک ها دارن؟

چه شرکت های خدمات بهتری می دن؟
11 پاسخ
0 امتیاز
توسط (8,780 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

سلام

شرایط عمومی بیمه عمر و سرمایه گذاری

  • سود تضمینی سالانه (در حال حاضر برای دو سال اول مدت اعتبار بیمه نامه ۱۶ درصد، برای دو سال بعد ۱۳ درصد و برای دوره مازاد بر چهار سال اول آن ۱۰ درصد می باشد.)
  •  دریافت سود مشارکت در منافع بیمه عمر‌ (شما در سود سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط شرکت از محل حق بیمه های عمر شما سهیم هستید)
  • وام بدون ضامن از اندوخته بیمه عمر (می توانید تا 90 درصد اندوخته خود را به صورت وام دریافت کنید)
  • سود و سرمایه پرداختی در انتهای دوره معاف از مالیات و هر گونه عوارض می باشد. (بر اساس بند 1 ماده 24 قانون مالیات های مستقیم)
  •  سرمایه فوت (مبلغی است که در صورت فوت بیمه شده پرداخت می شود)

مزایای بیمه عمر

  • پوشش های حادثه ( نقص عضو در اثر حادثه ، هزینه پزشکی ناشی از حادثه و غرامت روزانه بستری در بیمارستان به علت کما)
  • پوشش های از کار افتادگی کامل و دائم (دریافت سرمایه از کارافتادگی و مستمری بیکاری)
  • پوشش امراض خاص (پرداخت غرامت برای سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلبی ، انواع سرطان و پیوند اعضای بدن)

 


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+5 امتیاز
توسط (760 امتیاز)
خرید بیمه عمر یعنی فروش ریسک

دوست عزیز بیمه عمر در واقع از دوقسمت تشکیل میشه یکی بحث پوشش های بیمه ای میباشد دو بحث سرمایه گذاری

اماسرمایه گذاری در بانک فقط سرمایه گذاری است

بحث پوشش ها شامل پوشش امراض خاص(سرطانها عمل قلب باز پیوند اعضا و سکته قبلی و مغزی)

پوشش از کارافتادگی و فوت میباشد  که واقعا اینجا جای توضیح دادن مزیت های بیمه عمر نیست پس سعی میکنم با یک مثال بهتر این محصول با ارزشو معرفی کنم

برای مثال فرض کن دوکارمند که نزدیک عید هرکدام 2میلیون تومان عیدی گرفته اند یکی از انها پولش را میگذارد دربانک و دیگری در بیمه عمر حالا حالات مختلف را بررسی کنیم

1.فرض کن 8ماه بعد هر دو به یک عمل قلب باز نیاز پیداکردند کارمند اول باید هزینه عملش را خودش بدهد بنابراین پولش را از بانک برمیدارد و برنامه ریزی اش خراب میشود اما شخص دوم از 15تا21میلیون (بسته به شرکتی که انخاب کرده است)میتواند از بیمه عمرش استفاده کند

2.اگر هر دوی این کارمندان محترم خدای ناکرده براثر حادثه ای ازکارفتاده بشوند کارمند اول فقط یک مستمری ازتامین اجتماعی میگیرد و قطعا دیگر نمیتواند سرمایه گذاری اش را ادامه دهد اما کارمند دوم علاوه بر ان مستمری اول یک غرامت میگیرد (معادل پنجاه میلیون تومن)دوما حق بیمه ای که سالانه پرداخت میکرد شرکت از جای ان فرد پرداخت میکنددرواقع سرمایه گذاری فرد به صورت خودکارادامه می یابد  و در بعضی شرکت ها از 2 تا 3 برابر حق بیمه سالانه که پرداخت میکرد یک مستمری سالانه هم میگیرد

3.اگر خدانکرده بر اثر حادثه ای هردوکارمند فوت بکنند خانواده کارمند اول فقط از مستمری ناچیز تامین اجتماعی استفاده میکند و ان سه میلیون که دربانک بود را نهایتا بردارند اما خانواده کارمند دوم علاوه بر ان مستمری دویست میلیون تومان هم به عنوان غرامت از شرکت بیمه ای دریافت میکنند

4.انشالا که هیچ کدام ازین اتفاق ها نیفتد درنهایت در دوران بازنشستگی کارمند دوم علاوه بر تامین اجتماعی میتواند از بیمه عمر خودش نیز حقوق دریافت کند یا اندوخته اش که چندین برابر پرداختی اش در این سال ها بوده را یکجا دریافت کند

 

یزدانی کارشناس بیمه های عمر و تشکیل سرمایه

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+2 امتیاز
توسط (6,770 امتیاز)
با سلام
درواقع در بیمه های زندگی ما به شما خدمت نمیفروشیم ما ارزش میفروشیم. چون بیمه زندگی بسیار بیشتر از میزانی که شما سرمایه گزاری میکنید به شما منفعت میرسونه. اینجا جای مناسبی برای تشریح مزایای بسیار زیاد و عالی بیمه های زندگی نیست و حق مطلب ادا نخواهد شد.

پایدار باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط
ویرایش شده توسط

سلام دوستان 

خريد بيمه عمر به دو منظور است يكي پوششها يكي سرمايه گذاري با اندوخته هاي كم كم  براي ارامش اينده پوششها جراحي هاي پر هزينه وام گرفتن اندوخته خود با سند بيمه براي ضمانت سرمايه فوت حادثه اي وفوت طبيعي از كار افتادگي و معافيت از دادن حق بيمه و دريافت ميلغ اخر قرار داد اگر امروز بنده بيمه بشوم و حق بيمه را پرداخت كنم و فردا از كارافتاده به هرعلت و فوت حادثه  و طبيعي برايم اتفاق بي افتد پايان قراداد براي هر كدام حادثه پرداخت ميشود تعيين كننده ذينفع هركس ميتواند به در صد دلخواه ميتواند باشد 

فرق خريد بيمه عمر با بانك اين است در بانك فقط سود سرمايه گذاري دارد  كه معمولا در بيمه هميشه در صد ان بيشتر از بانك است پوشش بيمه اي ندارد نه فوت نه فوت حادثه نه از كار افتادگي نه درمان  نه وام نه تايين كننده ذينفع و تايين در صد ان به دلخواه ماليات برارث در بانك وجود دارد و حتما وارث دريافت ميكند 

در بيمه ماليات برارث و انحصا وراثت نميخواهد و ذينفع به راحتي دريافت ميكند هر بيمه اي كه همه پوششها ي واجب و سوده هي مطمئن داشته باشد كه همه  شركتها دارند

 خب من نمايينده سامان هستم و بيمه سامان را معرفي ميكنم چون تخفيفهاي در ثالث بدنه و بقيه بيمه ها خواهد داشت با خريد بيمه عمر از تسهيلات بانكي و غيره هم برخوردار خواهد بود 

توسط (6,770 امتیاز)
با سلام
درواقع در بیمه های زندگی ما به شما خدمت نمیفروشیم ما ارزش میفروشیم. چون بیمه زندگی بسیار بیشتر از میزانی که شما سرمایه گزاری میکنید به شما منفعت میرسونه. اینجا جای مناسبی برای تشریح مزایای بسیار زیاد و عالی بیمه های زندگی نیست و حق مطلب ادا نخواهد شد. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره
مرضیه برنافر
پایدار باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (27,330 امتیاز)

با سلام و درود

دوست عزیز هر بخش از سوال شما میتونه ساعت ها پاسخ داشته باشه و بسیار سوال کلی پرسیدید. با توجه به پاسخ های کامل همکاران محترم در مورد مشخصات بیمه عمر بنده توجه شما رو به مقایسه حساب بیمه عمر با حساب بانکی جلب میکنم.

حساب بانکی یا     بیمه ؟

  • حساب بانکی امکان نقد شوندگی خوبی دارد
  • حساب بانکی ضریب رشد و سود سپرده بالایی دارد
  • حساب بانکی در صورت فوت صاحب حساب مسدود میشود
  • حساب بانکی پس از فوت صاحب حساب نیاز به انحصار وراثت دارد
  • موجودی حساب بانکی پس از کسر مالیات به وراث قانونی پرداخت میشود
  • نرخ بهره بانکی هر ساله بر اساس بخشنامه بانک مرکزی کاهش می یابد.
  • نرخ سود بیمه عمر و سرمایه گذاری تا ۱۰ سال تضمین میشود
  • بیمه عمر در صورت فوت بیمه شده بین ۲۵ تا ۱۰۰ برابر حق بیمه رشد می کند
  • بیمه عمر معاف از مالیات است
  • بیمه عمر برای دریافت سرمایه نیاز به انحصار وراثت ندارد

پس اگر مطمئن باشیم عمر جاودانه خواهیم داشت نیازی به بیمه عمر نیست و فقط یک حساب بانکی خوب کافی است

ولی اگر ۱٪ احتمال وجود ریسک (حادثه و از کارافتادگی و ... )  احساس می کنید حتما در کنار یک حساب بانکی خوب یک بیمه نامه خوب عمروسرمایه گذاری داشته باشید.

ما مطئن هستیم شما در هر حالت دوستدار خانواده خود هستید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با من تماس بگیرید.

پایدار و پیروز باشید


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)

طمینان از تامین مالی اعضای خانواده پس از فوت 

یکی از دغدغه‌های مهم هر نان‌آور خانواده‌ای تامین نیاز‌های مالی اعضای خانواده‌اش است. هر کسی که شاغل است  در معرض تهدید جانی قرار دارد و همیشه نگران این هستند که بعد از فوت‌ خود ،  این امکان وجود دارد افرادی که به درآمدش متکی بوده‌اند، با مشکل مالی مواجه شوند.

 برای اینکه خیلی فکرتان به این موضوع مشغول نباشد و بتوانید سر کار هم حواس‌تان را بیشتر جمع کنید پیشنهاد می‌کنیم یک بیمه عمر و تامین آتیه بخرید تا موجب آسودگی خاطرتان شود. 

بیمه عمر یک پس‌انداز منظم است 

یکی دیگر از مزایای خرید بیمه عمر نظم دادن به پس‌انداز کردن است. کسانی که تحمل زیادی در پس‌انداز کردن ندارند و هر آن ممکن است همه آنچه را جمع کرده اند به باد دهند به خوبی می‌توانند از این ویژگی بیمه عمر استفاده کنند. 

بهتر است این را هم بدانید که بر اساس قوانین قضایی تقسیم سرمایه بیمه عمر و مقرری کارمند متوفی تابع مقررات ارث نیست. سرمایه بیمه عمر جزو ماترک نیست و از شمول مقررات ارث خارج است و شخص می تواند به هر میزان که بخواهد و به هرکسی صلاح می داند در قسمت ذینفع شخص یا اشخاص مورد نظر خود را بعنوان ذینفع قرار دهد و یا درصدی یا کل سرمایه را به موسسه خیریه بدهد. 

بنابر‌این شما یک سرمایه‌گذاری انجام داده‌اید که از محل پس‌اندازهای‌ تان به دست آمده و به عنوان یک ارثیه خوب برای وارث‌ها حتی از پرداخت مالیات هم معاف است.ما به این قناعت رسیده‌ایم که خرید بیمه عمر و تامین آتیه یک سرمایه‌گذاری چند بعدی است و به شما هم توصیه می‌کنیم با این دیدگاه نگاه کنید

برای اینکه یک بیمه‌نامه عمر و زندگی خوب بخرید و بهترین استفاده را از آن بکنید توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید با یک کارشناس بیمه و بازار‌های مالی مشورت کنید.

 البته چند مزیت کلی وجود دارد که با خرید این بیمه‌نامه از آن برخوردار می‌شوید. 

خرید بیمه‌نامه‌های اختیاری در کشور خصوصا در کلان شهرها کم کم در حال گسترش است. از طرف دیگر هم دولت برنامه‌هایی برای اجباری کردن خرید برخی بیمه‌نامه‌ها از جمله بیمه حوادث که ضرورت‌شان به شدت حس می‌شود دارد. 

بیمه‌های درمانی هم کم و بیش عرضه می‌شود و مردم برای خرید آنها اشتیاق بیشتری دارند اما شاخه‌ای از بیمه که هنوز نتوانسته آن طور که باید جایش را در سبد خرید خانوار‌های ایرانی باز کند بیمه عمر و تامین آتیه است. 

جالب اینکه این نوع بیمه در کشور‌های پیشرفته بیشتر از سایر بیمه‌نامه‌ها مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از دلایل توجه نکردن ایرانی‌ها به این بیمه‌ نا ‌آشنا بودن با مزایای آن است.

 تصوری که اکثر ما از بیمه عمر داریم این است بعد از مرگ وارث‌ها می‌توانند خسارت بگیرند. در حالی که این فقط یکی از مزیت‌ها و امتیاز‌های این بیمه‌نامه است. بیمه عمر و زندگی در اصل یک نوع سرمایه‌گذاری در جنبه‌های مختلف است. 

به این نوع از سرمایه‌گذاری در علم جدید اقتصاد سرمایه‌گذاری چند وجهی می‌گویند. برای اینکه یک بیمه‌نامه عمر و زندگی خوب بخرید و بهترین استفاده را از آن بکنید توصیه می‌کنیم حتما قبل از خرید با یک کارشناس بیمه و بازار‌های مالی مشورت کنید. البته چند مزیت کلی وجود دارد که با خرید این بیمه‌نامه از آن برخوردار می‌شوید. 

سود  تضمینی و سود مشارکت در منافع

یکی از امتیاز‌های خرید یک بیمه عمر و تامین آتیه که باعث می‌شود به عنوان یک سپرده‌گذاری در نظر گرفته شود. تعلق گرفتن سود به پولی است که بابت بیمه‌نامه صرف می‌شود.

 در اصل شما هر چقدر حق بیمه می‌پردازید شبیه آن است که پول‌تان را در یک سپرده بلند‌مدت در بانک ها سرمایه‌گذاری کنید، با چند تفاوت. برای خرید بیمه عمر تعیین رقم دست شماست. در حالی که برای سپرده‌گذاری در بانک باید یک حداقل پول را به صورت یکجا در اختیار بانک قرار دهید. 

قبلا سود پرداختی در خرید بیمه‌های زندگی 15 درصد بود و چند سال هم تغییر پیدا نکرده بود اما با اصلاح قانون مربوطه این سود به 18 درصد  در 5 سال اول ، 15% در 5 سال دوم و از 10 سال به بعد علی الحساب 10% ( البته هز 10 سال یکبار بسته به شرایط تورمی روز این درصد اصلاح خواهد شد)، رسید .

 البته این سود تضمینی شماست و شرکت ها شما را در سرمایه گذاری هایی که از محل این حق بیمه ها انجام می دهند مشارکت داده و انتهای هرسال یا هر دوسال سود قطعی که در سال های اخیر بیش از تضمینی بوده است به بیمه گذاران اعلام و در بیمه نامه آنها درج می نمایند. 

ضمنا می توان بروش ماهانه ، 3 ماه ، 6 ماه یا سالانه حق بیمه را پرداخت نمود و در اول سال مالی هر بیمه نامه حق بیمه را افزایش و یا حتی کاهش هم داد.

و همچنین می توان در صورت امکان وجهی را بعنوان سپرده به بیمه نامه در هر زمان  که تمایل داشتید به بیمه خود اضافه نمائید.

پشتوانه‌ای برای دوران از کار‌افتادگی 

هر کسی ممکن است زودتر از زمانی که انتظارش را نداشت توان کار کردن را از دست بدهد. برای اینکه در این دوران هر روز منتظر مرگ نباشیم و بتوانیم بهتر از باقی‌مانده زندگی‌ مان استفاده کنیم ، داشتن یک بیمه‌نامه عمر و تامین آتیه ضروری است.

 بیمه‌های معمول و مستمری‌های عایدی از آنها برای این دوران کافی نیست. یکی از مزیت‌های بیمه عمر و زندگی پوشش احتیاجات این دوران است.

 این موضوع از ناشناخته‌های مربوط به این بیمه‌نامه است. یک تصور غلط در جامعه وجود دارد مبنی بر اینکه بیمه عمر و زندگی هیچ تعهدی قبل ار مرگ بیمه‌گذار بر عهده ندارد.

 کسانی که این بیمه نامه را داشته باشند، در زمان از کار افتادگی می‌توانند از غرامت پرداختی و همچنین معافیت از پرداخت حق بیمه و خدمات درمانی این بیمه‌نامه استفاده کنند. 

در مفاد این بیمه‌نامه قید شده فرد در هر سنی و پس از پرداخت هر مقدار حق بیمه اگر با تایید پزشکان از کار‌افتاده شده باشد شرکت بیمه تمام خدمات را بدون دریافت بقیه حق بیمه به او ارائه خواهد کرد. این بیمه عمر پس از فوت بیمه‌گذار هم معتبر و وارث‌ها هم از مفاد قرار‌داد بهره‌مند می‌شوند. 

پرداخت تسهیلات با سود پایین

در حال حاضر هیچ کدام از بانک‌های کشور میزان سپرده‌ها را در پرداخت تسهیلات به مشتریان‌شان در نظر نمی‌گیرند. 

یعنی هیچ بانکی به خاطر اینکه کسی در آن بانک سپرده‌گذاری کرده حق ندارد امتیاز خاصی در زمینه پرداخت تسهیلات برای او در نظر بگیرد اما یکی از مشوق‌های شرکت‌‌های بیمه در فروش بیمه عمر و تامین آتیه پرداخت تسهیلات ارزان است.

 این اجازه از طرف بیمه مرکزی به همه شرکت‌ها داده شده است بعد از پرداخت حداقل 50 درصد از کل حق بیمه به میزان 90 درصد از سرمایه بازخریدی با نرخ سود 4 درصد + سود تضمینی به آنها تسهیلات بدهند. 

باز‌پرداخت این تسهیلات می‌تواند ماهانه یا سالانه باشد. اگر کسانی به تسهیلات نیاز داشته باشند این امکان را دارند که همه حق بیمه را یکجا پرداخت کنند و وام بیشتری بگیرند. پس از باز‌پرداخت وام هم یک ماه صبر کنند، می‌توانند دوباره درخواست دریافت تسهیلات را ارائه کنند و باز هم تسهیلات با نرخ سود پایین در‌یافت کنند. 

اطمینان از پرداخت بدهی‌ها پس از فوت  

خیلی از بیماران نگران پرداخت بدهی‌هایی هستند که در دوره بیماری روی دست‌شان مانده و می‌ترسند که وارثان‌شان از عهده آن بر نیایند. کسانی که بیمه عمر دارند خیال‌شان از این بابت راحت است. 

بر اساس مفاد قرار‌داد در خرید بیمه‌نامه عمروتامین آتیه ، شرکت بیمه موظف است تا سقف مشخص خریداری شده در بیمه نامه نسبت به پرداخت هزینه های بیماریهای خاص ، هزینه پزشکی حادثه ، سرمایه فوت به هر علت ، سرمایه فوت در اثر حادثه را تقبل نماید  تا فشاری به خانواده او در آن شرایط وارد نشود. 

این بخش به کسانی که ارثی برای به جا گذاشتن ندارند کمک می‌کند علاوه بر راحت شدن خیال‌شان از مخارج مراسم عزا‌داری و .. با خرید بیمه عمر برای بازماندگان یک ارثیه خوب هم تا رسیدن‌شان به استقلال مالی به جا بگذارند.

پوشش بیماری های خاص و هزینه پزشکی حادثه

درصورتی که شخص در زمان حیات دچار بیماری های خاص ( سکته قلبی - سکته مغزی - عمل قلب باز- سرطان - پیوند اعضاء اصلی بدن) گردد تا سقف خریداری شده در بیمه نامه از کمک هزینه این بیماریها استفاده نماید ، بعبارتی در زمان گرفتاری و بیماری اینجا این بیمه هست که برای کمک به شما مفید است و نقش حمایت گر دارد.

درصورتی که در اثر حادثه ایی هزینه پزشکی متحمل شوید نیز این بیمه تا سقف پوشش خریداری شده به شما بسته به فاکتورهای هزینه شده ای که بیمه گر اول ( تامین اجتماعی ، خدمات درمانی ، بیمه سلامت ) تقبل نکرده مبلغ را به شما پرداخت خواهد کرد.

  • * ضمنا پوشش هزینه های بیمارستانی ( اعمال جراحی معمولی وتخصصی ) بصورت رایگان از زمانی که سرمایه (سود ، یا همان ذخایر ریاضی ) + سپرده ( درصورت داشتن در بیمه نامه ) به 2 میلیون تومان برسد ، هرسال تاسقف 2 میلیون شامل هزینه های اعمال جراحی معمولی و 4 میلیون اعمال تخصصی شامل شما خواهد شد ( ضمنا این مبلغ با افزایش سرمایه و سود شما به 3میلیون و 6 میلیون / 4میلیون و 8میلیون / 5میلیون و 10میلیون ) نیز قابل افزایش خواهد بود .
  • * فرصت های زندگی همیشه درب خانه ما ایست نمی کنند ، یک اشتباه کوچک کافیست که عمری پشیمانی به بار بیاورد ، چند بار در زندگیتان افسوس مهلت های از دست رفته را خورده اید ، همین الان برای آینده بهتر تصمیم بگیرید ، بهترین هدیه برای شما و آینده فرزندانتان ، بیمه عمر و تامین اتیه می باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)

بیمه ی عمر در واقع یک نوع ارزش برای زندگی و پول شما در زمان طولانی مدته!!!!

شما یک مبلغ هنگفت رو در بصورت ماهیانه پرداخت می کنید و در عوض از خدماتی بهره مند میشین که هم جنبه ی سرمایه گذاری داره و هم جنبه ی پزشکی!

از لحاظ سرمایه گذاری خیلی بهتر از بانک هستش چون در حال حاضر روز به روز سودهای بانکی کمتر میشه ولی چون بیمه ها شرکت هایی هستند که به صورت خصوصی و بر اساس کارکرد خودشون سود میدن درصد سودهای بالایی دارن به خصوص بیمه هایی که زیر مجموعه ی بانک ها هستند چون پشتوانه ی محکمی دارند به خاطر رقابت در بازار کاری هم که شده و رضایت مشتری سود خودشون رو کم نمیکنن برای مثال بیمه سامان سودی معادل 26 درصد ، بیمه پاسارگاد سود 26 درصد و بانک ملت (بیمه "ما")سود 27.5 درصد رو پرداخت میکنه از لحاظ جنبه پزشکی هم بیمه عمر شما شامل موارد زیر میشه :

1.  پوشش فوت به هر علت

2.  پوشش فوت ناشی از حادثه

3. پوشش نقص عضو ناشی ازحادثه

4. هزينه­ هاي پزشكي ناشي از حادثه

5. غرامت روزانه بستری به علت کماناشی از حادثه

6. پوشش معافيت از پرداخت حق بيمه بر اثر ازكارافتادگي كامل و دائم

7. پوشش مستمری بیکاری درصورت ازکارافتادگی کامل ودائم ناشی از بیماری یا حادثه

9.  پوشش غرامت بیماری­های خاص

سایر ویژگی­های بیمه نامه عمر وسرمایه گذاری طرح جامع

  •  واریزمتفرقه: به منظور تقویت اندوخته سرمایه­ گذاری، بیمه گذار در هر زمانی (چه در زمان تکمیل فرم پیشنهاد و چه در طی مدت بیمه­ نامه) می­تواند وجهی را تحت عنوان واریز متفرقه به حساب اندوخته بیمه نامه واریز نماید.
  •  مدت بيمه نامه: 5 الي 30 سال
  •  سن بيمه شده در زمان صدور: از بدو تولد تا سن 65 سالگي
  •  حداکثر سن ارائه پوشش فوت و حادثه : 75 سالگي
  •  روش پرداخت حق ­بيمه: يكجا، ساليانه، شش ماهه، سه ماهه، ماهانه (فقط برای فروش جمعی)
  •  حق­ بيمه: حداقل حق بيمه یکجا: 20.000.000 ریال،
  •  حداقل حق بیمه سالانه: 1.500.000 ريال
  •  حداقل مبلغ هر قسط: 500.000 ريال
  •  ضریب افزايش سالانه حق بیمه: 0، %5، %10، %15 و %20 (به انتخاب بيمه گذار)
  •  ضریب افزايش سالانه سرمايه فوت: 0، %5، %10 و %15 (به انتخاب بيمه گذار)


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (11,880 امتیاز)
درودبرشما،بیمه عمر و سرمایه گذاری که در دنیا به بیمه زندگی معروف است.مزایای بسیاری دارد و شما باید اول مشاوره حضوری و تخصصی دریافت کنید و باتوجه به نیازتان بیمه نامه تنظیم شود.برای مشاوره تخصصی و رایگان میتوانید با من تماس بگیرید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (36,630 امتیاز)
با درود

احتراما پیرو  فرمایشات دوستان باید عرض کنم که بیمه عمر تلفیق بانک و بیمه ست

شما در بانک تنها سرمایه گذاری میکنید و هیچ پوشش بیمه ای برای امنیت و آرامشتون دریافت نمیکنید

و اگر پولتون رو لازم داشته باشید نمیتونید بهش دست بزنید و اگر پول رو حتی بتونید برداشت کنید سودش دیگه به شما تعلق نمیگیره (اما بیمه بعد از 2 سال بهتون وام میده بدون ضامن و وثیقه)

خدای نکرده در صورت دچار شدن به امراضی چون سکته ، سرطان ، جراحی باز قلب و ....  بانک هیچ پولی بابت کمک هزینه نمیده (اما بیمه سرمایه ای بعنوان کمک هزینه درمان امراض خاص به فرد پرداخت میکنه)

در صورت فوت شخص سرمایه گذار بانک تقریبا 25% پول اون شخص رو بلوکه میکنه و بعنوان مالیات بر ارث نگه میداره (اما در بیمه نه تنها پولی کسر نمیشه بلکه بابت فوت شخص سرمایه ای به خانواده شخص پرداخت میکنه و همچنین سود پولش رو هم تا اون لحظه فوت بهشون میده)

در صورت از کارافتادگی بانک همچنان پول خودشو میخواد اگه ندی سود بهت نمیده  (اما در بیمه معافیت از پرداخت داریم)

سودی که در بانک تعلق میگیره معمولا کمتر از سودیه که بیمه بهتون پرداخت میکنه

در خصوص اینکه پرسیدید کدوم شرکت خوبه باید عرض کنم که همه شرکتها از لحاظ اعتبار معتبرن و با یه قانون کار میکنن
و تقریبا پوشش هاشون یکیه

اما نرخ سودی که پرداخت میکنن متفاوته

در حال حاضر بیمه پارسیان بالاترین نرخ میانگین سود رو پرداخت کرده که حدودا 25% بوده

شما میتونید به آدرس سایت بیمه پارسیان مراجعه کرده و  به دقت مطالعه بفرمایید

البته بنده برای توضیحات بیشتر در حد دانشم درخدمتم

http://www.parsianinsurance.ir/HomePage.aspx?TabID=3834&Site=parsianinsurance&Lang=fa-IR

http://parsianinsurance.ir/HomePage.aspx?TabID=4096&Site=parsianinsurance&Lang=fa-IR

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (15,920 امتیاز)

با سلام و وقت بخیر

شاید این تصویر گویای خوبی از بیمه عمر باشد

بیمه عمر


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
–1 امتیاز
توسط (3,590 امتیاز)

بیمه عمر به زبان ساده یعنی خرید ریسک خطر فوت بیمه گذار توسط شرکت بیمه. یعنی اگر بیمه گذار در طول قرارداد فوت کرد شرکت بیمه گر مبلغ بسیار قابل توجهی را به بازماندگان وی پرداخت میکند. البته برای اینکه این محصول جذابتر شود. بحث سرمایه گذاری هم به آن اضافه شده است که فرد در صورت حیات بتواند از سرمایه قابل توجه تشکیل شده بهره مند گردد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 640 بازدید
سوال شده فروردین 16, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,177 بازدید
سوال شده بهمن 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط mhyamkangaz (56,040 امتیاز)
+6 امتیاز
7 پاسخ 3,386 بازدید
سوال شده بهمن 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط mhyamkangaz (56,040 امتیاز)
+6 امتیاز
7 پاسخ 2,242 بازدید
سوال شده بهمن 21, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
1 پاسخ 570 بازدید
سوال شده بهمن 20, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+7 امتیاز
3 پاسخ 1,154 بازدید
سوال شده بهمن 13, 2016 در شرکت بیمه توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 3,930 بازدید
سوال شده اردیبهشت 17, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+5 امتیاز
2 پاسخ 2,117 بازدید
+5 امتیاز
5 پاسخ 1,623 بازدید
سوال شده بهمن 27, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط سهراب
+1 امتیاز
1 پاسخ 399 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 550 بازدید
سوال شده اسفند 14, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط مهران
+3 امتیاز
5 پاسخ 1,782 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,510 بازدید
سوال شده اسفند 31, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 326 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 935 بازدید
+3 امتیاز
5 پاسخ 1,133 بازدید
سوال شده اسفند 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 619 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 928 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 328 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 473 بازدید
سوال شده اسفند 5, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
2 پاسخ 542 بازدید
سوال شده بهمن 19, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+7 امتیاز
2 پاسخ 1,083 بازدید
سوال شده بهمن 7, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Mr.Narenji (180 امتیاز)
+4 امتیاز
4 پاسخ 575 بازدید
+2 امتیاز
6 پاسخ 3,159 بازدید
سوال شده فروردین 19, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط استوار غلام دانایی
+1 امتیاز
1 پاسخ 863 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 959 بازدید
سوال شده فروردین 13, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط شادی
+3 امتیاز
2 پاسخ 1,957 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 3,627 بازدید
سوال شده فروردین 12, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 517 بازدید
سوال شده فروردین 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط Tabar (109,610 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 577 بازدید
سوال شده فروردین 9, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 650 بازدید
سوال شده فروردین 5, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 223 بازدید
سوال شده فروردین 5, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,693 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,183 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 918 بازدید
سوال شده اسفند 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 499 بازدید
سوال شده اسفند 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 422 بازدید
سوال شده اسفند 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
3 پاسخ 584 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 308 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
4 پاسخ 719 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
1 پاسخ 502 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
2 پاسخ 975 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
3 پاسخ 1,553 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+3 امتیاز
3 پاسخ 1,072 بازدید
+3 امتیاز
4 پاسخ 1,024 بازدید
+5 امتیاز
3 پاسخ 748 بازدید
سوال شده اسفند 29, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...